Politică de confidențialitate

PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

ANGAJAMENT DE CONFIDENȚIALITATE

 

 

1. COMPANIA HOTEL ORIZONT SRL este deținătorul licentei “RAMADA” pentru operarea hotelului RAMADA IASI CITY CENTER

HOTEL ORIZONT SRL, cu sediul în Iasi, strada Grigore Ureche, este proprietara website-ului www.ramadaiasi.ro (în continuare “Hotel Ramada Iași”)

Ca parte a angajamentului nostru fata de drepturile dumneavoastră de siguranță și de securitate a datelor, utilizăm metode si tehnologii de securitate, împreună cu politici aplicate salariaților si proceduri de lucru, inclusiv de control, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederilor legale în vigoare

Întreprindem toate demersurile necesare pentru a procesa datele dumneavoastra personale în conformitate cu principiile stabilite prin legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (“GDPR”).

Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Hotel Ramada Iași presupune orice operaţiune sau set de operaţiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terţi prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ştergerea sau distrugerea.

Hotel Ramada Iași utilizează diverse măsuri tehnice şi organizatorice pentru a asigura securitatea datelor dumneavoastră personale împotriva manipulării, pierderii, distrugerii, accesării de către persoane neautorizate, în mod accidental sau intenţionat.

Depunem toate eforturile rezonabile, justificate comercial, pentru a va proteja datele cu caracter personal colectate, analizăm noile tehnologii în domeniu și, dacă este cazul, le aplicăm în vederea upgrade-ului sistemelor de securitate. Infrastructura hardware si software utilizată este periodic analizată din punct de vedere al securității.

 

2. POLITICA DE PROTECTIE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL DESCRIE:

  • Categoriile de date cu caracter personal pe care le colectăm și le procesăm;
  • Modul în care colectăm date cu caracter personal;
  • Scopurile si temeiul prelcrării datele dumneavoastră cu caracter personal;
  • Către cine putem transmite aceste date.
  • Perioada de stocare în vederea procesării;
  • Drepturile dumneavoastră și modul în care puteți să le exercitați;

 

2.1. Categorii de date cu caracter personal vizate
“Date Personale” înseamnă orice informație privind o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoana fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturare sau sociale.

Datele cu caracter personal, avute în vedere de HOTEL RAMADA IAȘI, reprezintă orice informaţie referitoare la vizitatorii si oaspetii Hotelului Ramada Iași, a căror date ne sunt furnizate de către acestia  în vederea rezervarii și cazarii in cadrul hotelului, in vederea rezervarii spatiilor aferente organizarii de evenimente ( conferinte, traininguri, evenimente de familie, etc) date care sunt prezente pe documentele puse la dipoziție de oaspeti si vizitatori precum și datele oricărui utilizator a website-ului www.ramadaiasi.ro care întelege să ne transmită aceste date și includ:

  • Date de contact (nume, prenume, adresa email, număr telefon, adresa postală,);
  • Date demografice (data si locul nașterii, sex, adresa poștală, aniversări și ocazii special, preferința de limbă, naționalitate );
  • Date de logare în cont (username și parola);
  • Date și informații financiare: Numărul cardului de credit și de debit sau alte date de plată
  • Informații financiare în circumstanțe limitate
  • Informații de tip customer service (solicitări, petiții,);
  • Informatii privind postările (comentarii, întrebari, review-uri);
  • Informatii tehnice (adresa IP, device-ul utilizat pentru vizitarea site-ului);
  • Informatii rezultate în urma înregistrării audio a convorbirilor telefonice (conținut și metadata);
  • Informații rezultate ca urmare a înregistrărilor video ca urmare a vizitării sediului nostru;
  • Date despre comportamentul on line si preferințele dumneavoastra: adresa dumneavoastra de IP a dispozitivului dumneavoastra mobil și/sau a computerului dumneavoastra, paginile pe care le vizitați în site-ul nostru;
  • Date referitoare la interesele și nevoile dumneavoastra: de exemplu atunci când completați un sondaj de opinie sau sunați la centru nostru de relații cu clienții, hobby-urile, alegerile și serviciile pentru alimente și băuturi, serviciile și facilitățile despre care ne sfătuiți sau pe care le învățăm în timpul vizitei dumneavoastra;
  • Date sensibile. Termenul „date sensibile“ se referă la originea rasială sau etnică, opiniile politice,confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală.

În general, nu colectăm informații sensibile decât dacă doriți dumneavoastra să ni le oferiți. Putem folosi datele privind sănătatea furnizate de dumneavoastra pentru a oferi servicii mai bune şi a răspunde cerinţelor dumneavoastră speciale (de exemplu, pregătirea mâncării excluzând alimentele la care sunteți alergic şi/sau furnizarea accesului pentru persoanele cu dezabilități).

  • Alte date: seria și numărul actului de identitate, viză sau alte date de identificare emise de autorități; Datele privind programul de membru sau de fidelitate (inclusiv cardurile de co-branded, afilierea la programul de partener de călătorie – dacă e cazul); Detaliile angajatorului; Călătorii itinerariu, grup turistic sau date de activitate înainte de șederea clienților sau interacțiuni, bunuri și servicii achiziționate, servicii speciale și cerințe de amenajare; Informații despre geolocație; ID-ul contului mass-media socială, fotografia de profil și alte date public disponibile sau datele puse la dispoziție prin conectarea conturilor dumneavoastra sociale și a conturilor de fidelitate
  • Date personale ale minorilor. Protejam confidențialitatea datelor obținute de la copii sub 16 ani. În cazul in care aveți vârsta sub 16 ani, trebuie să obțineți consimțământul sau autorizația părinților sau tutorelui responsabil pentru orice furnizare de date personale

 

Dacă trimiteți orice date personale despre alte persoane către noi sau către furnizorii noștri de servicii (de exemplu, dacă faceți o rezervare pentru o altă persoană), declarați că aveți autoritatea de a face acest lucru și că ne permiteți să folosim datele în conformitate cu acestă Declarație de confidențialitate.

Puteți alege oricând ce date personale doriți să ne furnizați. Cu toate acestea, dacă alegeți să nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei obligații legale, obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea unui contract există posibilitatea să fim în imposibilitatea de a vă oferi anumite servicii, de exemplu:

(I) dacă nu doriți să ne dați nume, prenume, adresă de email sau număr de telefon, în cazul în care doriți sa faceți o rezervare, nu vom putea să efectuăm rezervarea sau

(II) având în vedere faptul că în fișa de anunțare a sosirii și plecării pe care o veți completa în momentul în care vă cazați la hotelul nostru va trebui sa introduceți anumite date personale prevăzute în mod obligatoriu de lege, iar în cazul în care nu veți dori să completați acele câmpuri obligatorii, nu vom putea sa vă cazăm în hotel.

 

2.2. Modul în care colectăm date
Colectăm date personale într-o varietate de moduri:

  • Prin servicii on-line. Colectăm date personale atunci când faceți o rezervare in pagina de “Rezervări”, vă conectați pe site-ul nostru sau postați pe paginile de social media, vă înscrieți la un newsletter sau participați la un sondaj, ofertă promoțională.
  • In urma vizitelor de proprietate și interacțiuni offline. Colectăm date personale atunci când vizitați proprietățile noastre sau folosiți servicii și puncte de vânzare pe proprietate, cum ar fi restaurante, săli de conferință, terase. De asemenea, colectăm date personale când participați la evenimente promoționale pe care le deținem sau în care participăm sau când vă furnizați datele personale pentru a facilita un eveniment.
  • De la Centrele de asistență pentru clienți. Colectăm date personale atunci când faceți o rezervare prin telefon, comunicați cu noi prin e-mail, fax sau prin intermediul sau contactați serviciul de relații cu clienții. Aceste comunicări pot fi înregistrate în scopul asigurării calității și al instruirii.
  • De la proprietarul francizei. Colectăm date personale de la proprietarii mărcii Ramada pentru scopuri similare sau în legătură cu cele pentru care acestea au fost colectate.
  • De la dispozitivele conectate la Internet. Colectăm date personale de la dispozitivele conectate la rețeua de internet disponibilă în proprietatea noastre. Simpla accesare a site-ului/ rețelei noastre nu va conduce la colectarea datelor dumneavoastra personale cu excepția cazului în care dumneavoastra introduceți de bunăvoie anumite date (de exemplu rezervări online, aplicații posturi vacante, anumite cereri/solicitări, etc). Totuși, colectăm ora și data accesării site-ului Internet și adresa IP din care a fost accesat site-ul nostru de Internet.
  • De la parteneri de afaceri: cum ar fi agențiile de turism, companiile partenere emitente de carduri, serviciile aferente rețelelor sociale care sunt în concordanță cu setările făcute de dumneavoastră pentru aceste servicii sau alte surse terțe care sunt autorizate prin lege să ne transmită datele dumneavoastră.
  • De la co-sponsori ai promoțiilor: în anumite cazuri, co-sponsorizam promoții, loterii, tombole, competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru loterii și concursuri sponsorizate de alte companii. Dacă participați la aceste loterii sau concursuri, putem colecta datele dumneavoastra personale de la sponsorul corator sau de la un sponsor terț.

În orice caz, vă asigurăm ca datele dumneavoastra colectate de la terți vor fi prelucrate în aceleași condiții ca și cum ar fi fost colectate direct de la dumneavoastra De asemenea, nu vom colecta decât ceea ce este necesar îndeplinirii scopurilor noastre. (a se vedea Secțiunea “Scopul colectării datelor cu caracter personal de către HOTEL RAMADA IAȘI”). În plus, în momentul în care vă vom contacta pentru prima data, vă vom aduce la cunoștință, în primul rând, sursa din care am obținut datele dumneavoastra personale.

 

2.3. Scopul și temeiul prelucrării  datelor cu caracter personal de către HOTEL RAMADA IAȘI
Folosim datele personale și alte date pentru a vă oferi servicii, pentru a dezvolta noi oferte și pentru a proteja Hotel Ramada  și oaspeții noștri, după cum este detaliat mai jos. În unele cazuri, vă vom solicita să furnizați direct datele personale sau alte date. Dacă nu furnizați datele solicitate sau ne interziceți să colectăm astfel de date, este posibil să nu putem furniza serviciile solicitate.

Utilizăm datele personale și alte date pentru interesele legitime de afaceri, inclusiv următoarele:

 

2.3.1. Furnizarea serviciilor pe care le solicitați. Utilizăm datele personale și alte date pentru a furniza serviciile pe care le solicitați, inclusiv:

  • Pentru a facilita rezervările, plata, trimite informațiile administrative, confirmările sau mesajele înainte de sosire, pentru a vă ajuta cu întâlniri și evenimente și pentru a vă oferi alte informații despre zona și proprietatea pe care sunteți programat să o vizitați
  • Pentru a finaliza rezervarea și a vă caza, de exemplu, pentru a procesa plata, pentru a ne asigura asupra disponibilității camerei dumneavoastra și pentru a vă oferă servicii de relații cu clienții
  • Pentru a susține programul nostru electronic de primire. Când furnizați o adresă de e-mail la efectuarea unei rezervări, folosim această adresă de e-mail pentru a vă trimite o copie a facturii. Dacă faceți o rezervare pentru o altă persoană utilizând adresa dumneavoastra de e-mail, factura pentru persoana respectivă vă va fi trimisă prin e-mail. Puteți renunța la primirea facturii prin e-mail și, în schimb, primiți o copie de hârtie prin contactarea recepției
  • Vom folosi datele personale și alte date pentru a gestiona relația noastră contractuală cu dumneavoastra, deoarece avem un interes legitim să facem acest lucru și / sau să respectăm o obligație legală.

2.3.2. Pentru a personaliza serviciile în funcție de preferințele dumneavoastra personale. Utilizăm datele personale și alte date pentru a personaliza serviciile și pentru a vă îmbunătăți experiențele, inclusiv atunci când contactați call center-ul nostru, vizitați unul proprietatea noastră sau utilizați serviciile online pentru a optimiza experiența dumneavoastra în funcție de preferințele dumneavoastra personale și  pentru a vă oferi, ofertepersonalizate în funcție de  preferințele dumneavoastra personale

Vom folosi datele personale și alte date pentru a furniza servicii personalizate în conformitate cu preferințele dumneavoastra personale, fie cu consimțământul dumneavoastra, fie pentru că avem un interes legitim să facem acest lucru.

2.3.3. Pentru a vă comunica despre bunuri și servicii în conformitate cu preferințele dumneavoastra personale. Noi folosim datele personale și alte date pentru a vă trimite comunicări de marketing și oferte promoționale, precum și pentru verificarea periodică a satisfacție a clienților, studii de piață sau studii de asigurare a calității

Vom folosi datele personale și alte date pentru a comunica cu dumneavoastra cu consimțământul dumneavoastra, pentru a gestiona relația noastră contractuală cu dumneavoastra și / sau pentru că avem un interes legitim să facem acest lucru.

2.3.4. In cadrul programelor de loialitate. Noi folosim datele personale și alte date pentru a vă oferi și gestiona participarea la programele noastre de loialitate , precum și informatii care sunt specifice hotelului Ramada Iași  sau sunt adaptate intereselor dumneavoastra

Vom folosi datele personale și alte date în acest mod, cu consimțământul dumneavoastra, pentru a gestiona relația noastră contractuală cu dumneavoastra și / sau pentru că avem un interes legitim să facem acest lucru.

2.3.5 Pentru activități, evenimente și promoții. Folosim datele personale și alte date pentru a vă permite să participați la tombole, concursuri și alte promoții și să administrați aceste activități. Unele dintre aceste activități au reguli suplimentare și pot conține informații suplimentare despre modul în care folosim și dezvăluim datele dumneavoastra personale. Vă sugerăm să citiți cu atenție astfel de reguli.

Noi folosim datele personale și alte date în acest mod, cu consimțământul dumneavoastra, pentru a gestiona relația noastră contractuală cu dumneavoastra și / sau pentru că avem un interes legitim să facem acest lucru.

2.3.6 In scopuri de afaceri. Folosim datele personale și alte date pentru analiza datelor, audituri, monitorizare și prevenire a securității și fraudei (inclusiv prin utilizarea de televiziune cu circuit închis, chei de carduri și alte sisteme de securitate), dezvoltarea de noi bunuri și servicii, îmbunătățirea, îmbunătățirea sau modificarea Servicii, identificarea tendințelor de utilizare, determinarea eficacității campaniilor promoționale și funcționarea și extinderea activităților noastre de afaceri.

Folosim datele personale și alte date astfel încât să ne gestionăm relația contractuală cu dumneavoastra, să respectăm o obligație legală și / sau pentru că avem un interes legitim să o facem.

 

2.4 Destinatarii datelor cu caracter personal prelucrate

Pentru a vă oferi servicii de înaltă calitate, este posibil să transmitem informațiile dumneavoastrapersonale furnizorilor noștri de servicii și altor terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:

2.4.1. Catre furnizori: în vederea furnizării serviciilor solicitate, în unele cazuri, va trebui să transmitem câteva din datele dumneavoastra personale furnizorilor, iar aceștia au calitatea de împuterniciți și prelucrează datele în numele, pe seama și în conformitate cu indicațiile noastre (cum ar fi furnizorii de software-uri, IT, servicii de contabilitate, servicii medicale).

2.4.2. Catre afiliatii Ramada: pentru scopuri similare sau în legătură cu cele pentru care acestea au fost colectate.

2.4.3. In cadrul unor evenimente în grup sau întâlniri: dacă vizitați Hotelul Ramada Iași  în cadrul unui grup sau al unei conferințe, informațiile solicitate pentru planificarea întâlnirii și a evenimentului pot fi partajate cu organizatorii acestor întâlniri și evenimente și, dacă este cazul, cu oaspeții care organizează sau participă la întâlnire sau eveniment.

2.4.4. Catre parteneri de afaceri: în anumite cazuri, ne asociem cu alte societăți pentru a vă furniza produse, servicii sau oferte. De exemplu, vă putem aranja închirierea unei mașini sau achiziționarea unor tururi turistice.

2.4.5. Catre co-sponsori ai promoțiilor: în anumite cazuri, co-sponsorizam promoții, loterii, tombole, competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru loterii și concursuri sponsorizate de alte companii. Dacă participați la aceste loterii sau concursuri, putem transmite datele dumneavoastra personale sponsorului colaborator sau unui sponsor terț.

2.4.6. Catre autorități și/sau instituții publice pentru:

(i) respectarea dispozițiilor legale,

(ii) a răspunde solicitărilor acestora,

(iii) pentru motive de interes public (ex: siguranță națională). Spre exemplu, potrivit reglementării orice unitate hotelieră este obligată să transmită zilnic fișele anunțare a sosirii și plecării pentru fiecare client.

Confidențialitatea datelor dumneavoastra este importantă pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizează numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite către destinatari doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.

 

2.5. Durata procesării datelor

Datele dumneavoastra personale sunt păstrate pe toată perioada realizării scopurilor detaliate în prezenta politică, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă (spre exemplu înregistrările camerelor de supraveghere nu vor fi păstrate mai mult de 30 zile).

Revizuim constant necesitatea păstrării datelor dumneavoastra personale, iar în măsura în care prelucrarea nu mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele, vom distruge informațiile dumneavoastra personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite (spre exemplu, vom șterge/distruge toate datele persoanelor care nu au fost angajate în urma interviurilor, dacă nu există perspectiva serioasă de angajare în viitor).

Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod sigur, prin shredder, iar dacă acestea sunt salvate pe suporturi electronice,  vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.

Aveți opțiuni atunci când vine vorba de modul în care folosim datele dumneavoastra și dorim să vă asigurați că aveți informațiile necesare pentru a face alegerile potrivite pentru dumneavoastra

Dacă nu mai doriți să primiți e-mailuri legate de marketing, puteți să vă dezactivați accesând pagina noastră de dezabonare la adresa dataprotect@ramadaiasi.ro sau urmând instrucțiunile din orice e-mail pe care îl primiți de la noi.

În plus, membrii programelor noastre de fidelitate pot renunța la e-mailurile legate de marketing prin intermediul contului lor de program sau prin trimiterea unui email catre dataprotect@ramadaiasi.ro

Vom încerca să ne conformăm cererii cât mai repede posibil. Dacă renunțați la primirea de e-mailuri de marketing de la noi, este posibil să vă trimitem în continuare mesaje administrative importante, de la care nu puteți renunța.

 

2.6. Drepturile persoanei vizate ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal se face de către HOTEL RAMADA IASI  in conformitate cu legislatia în vigoare și aplicabilă, inclusiv cu Regulamentul UE privind protecția persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date (“Regulamentul UE 2016/679”), precum si cu orice norme, regulamente, ordine si standarde

Iata care sunt drepturile duneavoastra, in conformitare cu cele de mai sus:

a) Dreptul de a fi informat / dreptul de acces: ne puteți solicita o confirmare a faptului că se prelucrează sau nu date cu caracter personal și, în caz afirmativ, acces la datele respective și informații cu privire la acestea, precum și o copie a datelor dumneavoastra personale pe care le deținem

b) Dreptul la rectificare: ne puteți informa despre orice modificare a datelor dumneavoastra personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dumneavoastra

c) Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): atunci cand datele au fost colectate ilegal, data limita pentru stocarea datelor a expirat,  v-ați exercitat dreptul la opoziție sau  prelucrarea datelor se realiza pe bază de consimțământ și v-ați retras consimțământul, ne puteți cere să ștergem datele personale pe care le deținem despre dumneavoastra

d) Dreptul de a restricționa prelucrarea: în anumite situații ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor dumneavoastra pentru o anumită perioadă; in aceasta situatie, datele dumneavoastra pot fi stocate, dar nu si utilizate

e) Dreptul la portabilitatea datelor: puteti să ne solicitați să vă trimitem datele dumneavoastra personale unei terțe părți sau direct către dumneavoastra

f) Dreptul la opoziție: în anumite situații ne puteți solicita să nu mai prelucrăm datele dumneavoastra În  cazul  în  care  folosim  datele  dumneavoastra personale  pe baza  consimțământului  dumneavoastra,  aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. În această situație, datele dumneavoastra nu vor mai fi prelucrate de noi, cu excepția cazului în care o dispoziție legală ne obligă la păstrarea și arhivarea acestora. In orice caz, vă vom informa dacă există o astfel de prevedere legală și o vom indica în mod expres.

g) Dreptul de a nu fi supus unui proces decizional individual automatizat, inclusiv crearii de profiluri: aveti dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă.

h) Dreptul de a va adresa justitiei sau Autoritatii Naționale de Supravegherea Prelucrarii Ddatelor cu Caracter Personal – aveti dreptul de a adresa plângeri autorității naționale de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal sau instanțelor pentru protecția oricărui drept garantat de legea aplicabilă în domeniul datelor cu caracter personal protecția datelor care au fost încălcate.

 

Pentru exercitarea acestor drepturi, persoana vizata poate adresa o cerere scrisă, datată şi semnată,

transmisă la adresa de e-mail dataprotect@ramadaiasi.ro De asemenea, clientul/utilizatorul are dreptul de a se adresa instanţelor de judecată competente.

Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: Iasi, strada Grigore Ureche nr 27, va puteti exercita dreptul de interventie asupra datelor, dupa caz, pentru:

  • rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma cu prevederile legale, in special a datelor incomplete sau inexacte;
  • transformarea în date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legislației incidente;
  • notificarea către terții cărora le-au fost dezvaluite datele, dacă această notificare nu se dovedește imposibilă sau nu presupune un efort disproportionat față de interesul legitim care ar putea fi lezat.

 

3. SECURITATEA DATELOR.

Tratăm securitatea dumneavoastra personală cu seriozitate, de aceea luăm importante măsuri de securitate, necesare pentru protecția împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, păstrare și procesare de date și ale măsurilor de securitate, de asemenea, măsuri fizice de securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocăm datele personale.
Solicităm și furnizorilor noștri de servicii precum și partenerilor de afaceri să întreprindă toate măsurile necesare în vederea protecției împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date.

 

4. LINKURI CĂTRE ALTE SITE-URI WEB

Site-ul nostru conține linkuri către site-uri terțe. Rețineți faptul că nu ne asumăm responsabilitatea pentru colectarea, utilizarea, păstrarea, partajarea sau dezvăluirea datelor sau informațiilor de către astfel de terțe părți. În cazul în care folosiți sau furnizați informații pe site-urile terților, se aplică termenii și politica de confidențialitate a site-urilor respective. Vă sfătuim să citiți politica de confidențialitate a site-urilor pe care le vizitați înainte de a trimite date personale.

Folosirea serviciilor de internet oferite de Hotel Ramada Iași cade sub incidența termenilor de utilizare și a politicii de confidențialitate ale furnizorilor de internet. Puteți accesa termenii și politicile respective utilizând linkurile de pe pagina de autentificare a serviciului respectiv sau vizitând site-ul web al furnizorului de internet.

 

5. MODIFICĂRI ALE POLITICII

Această politică de confidențialitate se poate modifica in conformitate cu schimbările legislației privind politica datelor sau în baza unor modificări ale serviciilor noastre sau ale modalității de organizare. Dacă vom efectua modificări materiale la aceasta, vom publica un link către politica revizuită pe pagina principală a site-ului nostru. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor și libertăților dumneavoastra (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dumneavoastra personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această prelucrare.

Pentru a vă ajuta să urmăriți modificările cele mai importante, vom include mai jos un istoric al modificărilor pentru a recunoaște modificările aduse prezentei politici

Ultima actualizare 25.05.2018